Efficiencyverbetering en vergroting klanttevredenheid bij dienstverlenende organisaties.
Door toepassing van lean/six sigma tools rendement verbeteren, overdracht van kennis hoe deze tools te gebruiken en, indien nuttig het begeleiden/opleiden van medewerkers om blijvend veranderingen te realiseren.
Inzetbaar op thema’s als :
– verbeteren (keten)samenwerking
– procesverbetering
– afstemming tussen klantvraag en diensten-/productaanbod
– HR-strategie-ontwikkeling en professionalisering HR-functie
– optimaliseren van de inzet van talent(en)
Zorg: Sherpa, AMC, Kraamzorg NH, Vision Clinics (Bergman clinics), Plexus (KPMG)
Profit: Mavim, BMW (importeurs- en dealerorganisatie), NIMAG (Suzuki), Deutsche Bank, Fortis, Rabobank, Baker Mc Kenzie advocaten, Höcker advocaten, branche-organisaties BOVAG/Uneto-VNI, Mercurius, van Melle.
Overheid: Ministerie van Veiligheid en Justitie, Openbaar Ministerie, Ministerie van Economische zaken, KLPD.